foto beoordeling

Problemen met inloggen, uploaden of wat dan ook in de gallery fotos-online.nl? Plaats het hier.
Post Reply
User avatar
raoul
Actieveling
Actieveling
Posts: 61
Joined: Sun 23 Nov 2008, 12:11

foto beoordeling

Post by raoul »

Hi Fotovrienden,
Deze melding is in feite geen regelrechte klacht maar eerder een aanwijzing tot het geven van beoordeling van de geplaatste foto's van om het even wie aan de deelnemers, door middel van ster(ren) de waarde die men geeft aan de ingezonden foto. Momenteel worden nog steeds sterren gegeven aan foto's zonder commentaar. Spijtig en dat is natuurlijk mijn mening, is er momenteel geen mogelijkheid op de site om dit euvel te overbruggen, en daarmee wil ik mij verduidelijken namelijk :
Het zou veel interresanter zijn als ieder die commentaar geeft ook vermeld hoeveel sterren hij deze inzending waard vindt, met de vermelding ook waarom.
Dit zou mijn inziens veel leerzamer zijn dan wat we momenteel vaststellen dat er lukraak met sterren wordt gegoocheld , dit is denk ik niet de bedoeling of ben ik verkeerd, persoonlijk kan men daarop dan reageren met verdere vragen en eventuele antwoorden, eveneens door de meerdere deelnemers van foto's online, wat zeer ten gunste zou komen wat betreft een gezonde dialoog voering ter verbetering naar perfectie.

Dit kan besproken worden op het forum maar ook op de gallery, men hoeft geen vrees te hebben om commentaar te geven of eventueel weinig sterren , als de beoordeling daaromtrend terecht is, men kan maar bijleren uit gemaakte fouten, en wees eerlijk we zijn allen verre van prof's maar dat laat niet weg dat er hele mooie foto's worden ingezonden, wees dan echter gezond jaloers en vraag naar meer uitleg over het hoe en waarom deze is ontstaan, ik weet nu reeds dat niemand dit zal weerhouden en iedereen een helpende hand zal geven.
User avatar
islands
Beheerder
Beheerder
Posts: 415
Joined: Fri 21 Nov 2008, 22:41
Location: Kerkrade
Contact:

Re: foto beoordeling

Post by islands »

Ik vind de 'klacht' van Raoul terecht.
Zijn voorstel om bij het geschreven commentaar het aantal sterren te vermelden is ook een goed idee.
Even afwachten wat de rest ervan vindt.
User avatar
Tiny R
Gevorderde
Gevorderde
Posts: 34
Joined: Sat 22 Nov 2008, 23:43

Re: foto beoordeling

Post by Tiny R »

Ook ik sta volledig achter die "klacht". Lukraak sterren geven ( veel of weinig ) heeft weinig waarde als men niet weet waarom. We leren allemaal graag bij denk ik en enkel wanneer er commentaar gegeven wordt bij het aantal sterren zal dat het geval zijn. Als er dan nog vragen zijn over de betreffende foto dan kan men nog altijd terecht op dit forum.

Groetjes
User avatar
P-TER
Gevorderde
Gevorderde
Posts: 38
Joined: Tue 02 Dec 2008, 12:41
Location: Roeselare Belgium
Contact:

Re: foto beoordeling

Post by P-TER »

sterren geven doe ik weinig, eigenlijk omdat ik het vergeet en het niet belangrijk vind!
Het comentaar is veel doeltreffend!
Gr.
P-TER
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests