fotoman

In deze rubriek kunnen deelnemers iets meer over zichzelf, hun hobby's en over hun fotografie vertellen.
Post Reply
fotoman

fotoman

Post by fotoman »

oke! nou dan ga ik me maar even voorstellen.
mijn naam is leon 52 jaar en ik woon in helmond
mijn beroep dat mag je ook weten hoor? ik werk met mensen met verstandelijke beperkingen. het werk wat ik daar doe is het verzorgen van horeca activiteiten
zoals,het verzorgen van vergaderingen,feesten,kantine,een sociaal eetcafe enz dit doe ik met mensen met verstandlijke beperkingen maar wel met mogelijkheden en natuurlijk mijn vrijwilligers niet vergeten en onze kok
oke dat was het dan ongeveer.
daar ik het altijd zo druk heb ben ik gaan zoeken naar een hobby en die heb ik gevonden met veel plezier.
ik ben ongeveer daar twee jaar mee bezig .digitaal dan .vroeger wel wat gedaan analoog maar dat is even iets anders.
ik ben nu begonnen met een pentax k10 en wat glas zoals een sigma 70/300 apo dg een 18/55 en een sigma flitser ben nu aan het sparen voor wat beter glas komt wel. oke ik zou zeggen de groetjes en tot horens doeiiiiiiiiiiiii :|
User avatar
islands
Beheerder
Beheerder
Posts: 415
Joined: Fri 21 Nov 2008, 22:41
Location: Kerkrade
Contact:

Re: fotoman

Post by islands »

Welkom fotoman (ook al een vijtigplusser) !
Het lijkt me zwaar werk wat je doet en dan is afleiding in de fotografie een zekere ontstresser.
Fijn dat je hier meedoet !
fotoman

Re: fotoman

Post by fotoman »

heerlijk die afleiding het is wel een hobby die veel geld kost als je niet uit kijkt maar
ik ga hier zeker veel gebruik van maken moet nog veel leren en weten
groetjes leon (fotoman)
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests