Muziekplaten

Onze praatplek..........over van alles en nog wat, maar niet over fotografie !
Post Reply
User avatar
raoul
Actieveling
Actieveling
Posts: 61
Joined: Sun 23 Nov 2008, 12:11

Muziekplaten

Post by raoul »

Dat is nu eens spijtig ze, ik heb gelezen aad dat je een echte muziek liefhebber bent, nu ja nog niet zolang geleden heb ik een verzameling van ongeveer 1300 lp's van de hand gedaan voor een appel en een ei om zo een deel te betalen in mijn foto toestel, Ik moet wel zeggen dat het hier ging om nog originele 78 toeren platen in zware uitvoering, de meeste waren echter klassiek muziek, zoals de Bolero van Ravel ( bestond uit een drie platen denk ik ) en de opus 1812 van tjaikofsky ( naam zal wel niet juist geschreven zijn denk ik ) enz enz, krasvrij in ganse albums.
User avatar
aad
Nieuweling
Nieuweling
Posts: 4
Joined: Tue 16 Dec 2008, 14:08

Re: Muziekplaten

Post by aad »

Leuk, dat je mijn voorstelling hebt gelezen, Raoul. Jammer, dat je die oude platen van de hand hebt gedaan, maar dat je het deed om een nieuwe camera te kunnen kopen, kan ik begrijpen. Zolang ik leef, zal ik mijn oude platen zelf niet weg doen, denk ik. Er staan platen in mijn kast, die ik al lang niet meer heb gedraaid, maar toch wil ik ze niet kwijt. Het leukste vind ik, om op beurzen en markten te zoeken naar "krenten uit de pap", zoals wij dat noemen, die plaat, waar je al j
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests