kerk foto wenen

Laat een foto zien waarover je vragen hebt.
Post Reply
User avatar
raoul
Actieveling
Actieveling
Posts: 61
Joined: Sun 23 Nov 2008, 12:11

kerk foto wenen

Post by raoul »

Hi Gerrit, ik heb ook eens geprobeerd om een foto met name mijn kerktoren via HDR ( photo shop )samen te voegen en ik moet zeggen NIE GEMAKKELIJK zulle, en daarom ben ik eens dieper gaan kijken in uw foto, aanzie dit niet als REVENCE he hahhaha, nee hoor alleen is het volgens de tutorials op het net zo eenvoudig, maar in werkelijkheid is het niet zo !!!!
Ik heb namelijk bij nader inzicht een foto van die kerk naast deze van u geplaatst om het verschil aan te tonen, maar ik denk dat je daar zeker en vast reeds zelf gezien zult hebben, namelijk als je door het reclame kader kijkt zie je een verchuiving naar LINKS van het kerkgedeelte dat door dat paneel is bedekt, hoe is dat nu mogelijk, dit is mijn vraag naar U, hopelijk zal je niet zeggen hij is daar alweer, nu ja men zegt altijd domme vragen bestaan niet alleen, aleen domme antwoorden, maar ik weet zeker dat je ook hier het gepaste antwoord of juiste uitleg kan verstrekken.
Bedankt alvast, ik vind hem zeker geslaagd hoor, zeker alles wat boven en rond dat paneel is, is toch zeer goed, belichting en scherpte, de avondkleur mmmm omvan te snoepen !!! :roll:
Gerrit

Re: kerk foto wenen

Post by Gerrit »

Awel, Raoul, proficiat! Jij hebt toch wel heel goed de foto bestudeerd! En je hebt je punt wel gescoord, hoor ... ;)
Alleen, het antwoord is zo simpel dat het bijna pijnlijk wordt. Neen, ik ben je een beetje aan het jennen, zoals men dat in Nederland pleegt te zeggen, toch? Het antwoord op je terechte vraag ligt volledig in handen van de (Oostenrijkse) aannemer die bezig was met de restauratie van de kerk. Blijkbaar is het in Wenen de gewoonte om gebouwen in restauratie, die dan een hele tijd in de steigers staan, te voorzien van een 'reclame'doek waarop een immense foto van datzelfde stuk gebouw afgedrukt staat.
En als ik je dit heb uitgelegd, begrijp je wellicht meteen waarom er idd een verschuiving in de foto zit. Simpel, h
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests