Overlijden Gerrit

Nieuws over Fotos-Online.
Post Reply
User avatar
islands
Beheerder
Beheerder
Posts: 415
Joined: Fri 21 Nov 2008, 22:41
Location: Kerkrade
Contact:

Overlijden Gerrit

Post by islands »

Onze deelnemer Gerrit Glabeke is op 25 augustus 2010 op 50-jarige leeftijd overleden.
Zijn echtgenote heeft mij vandaag op de hoogte gesteld nadat ik enkele dagen geleden een mailtje aan Gerrit, die al een tijdje ziek was, had gestuurd.

Gerrit had bij fotos-online een enorm grote inbreng met prachtige foto's en verhalen maar ook met heel veel vakkennis op fotogebied, vooral geëtaleerd in dit forum. Dat werd alom zeer gewaardeerd.

We zullen hem missen !
Als blijvende herinnering zullen we zijn foto's in de gallery van fotos-online laten staan.
User avatar
raoul
Actieveling
Actieveling
Posts: 61
Joined: Sun 23 Nov 2008, 12:11

Re: Overlijden Gerrit

Post by raoul »

Beste Cor,

Bij het lezen van dit berichtje was er wel een stil vermoeden omdat we geen teken op de site meer kregen van onze vriend Gerrit, maar dat hij van ons is heengegaan, nee dat wisten wij niet, ik bedank U voor het mooie kaartje dat je ons hebt doorgemaild van hem.
Persoonlijk ben ik echter ook blij om met hem en nog enkele andere deelnemers ( P-ter, Tiny, ikzelf, en toenmalig voske ), deel te hebben genomen aan zijn foto uitstap, ik heb dan ook van hem nog een mooi aandenken ( foto ) en ook vele mooie tips die me zijn bij gebleven, tijdens die uitstap had hij ons al kennis gegeven van een bepaalde ziekte waar hij mee te kampen had , zonder daar dieper op in te gaan. Gerrit was een kenner van de natuur en hield van de natuur en dat kon hij prachtig weergeven via zijn foto's. Bedankt Gerrit
User avatar
Tiny R
Gevorderde
Gevorderde
Posts: 34
Joined: Sat 22 Nov 2008, 23:43

Re: Overlijden Gerrit

Post by Tiny R »

Bedankt om ons op de hoogte te brengen Cor.
Vermits hij al enige tijd niet meer reageerde konden we vermoeden dat het niet zo goed ging, maar ik heb toch even moeten slikken toen ik uw mailtje las ivm het overlijden.
Hij had zoals reeds eerder vermeld een grote vakkennis op natuur- en fotografiegebied die hij heel graag deelde met anderen.
Zoals Raoul reeds schreef hebben we een mooie blijvende herinnering aan de fotouitstap die Gerrit ingericht had ondanks hij toen al ziek was.
Ja, we zullen hem inderdaad missen.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests