P-TER

In deze rubriek kunnen deelnemers iets meer over zichzelf, hun hobby's en over hun fotografie vertellen.
Post Reply
User avatar
P-TER
Gevorderde
Gevorderde
Posts: 38
Joined: Tue 02 Dec 2008, 12:41
Location: Roeselare Belgium
Contact:

P-TER

Post by P-TER »

Zoals je al kon lezen bij Tiny R Ben ik ook afkomstig uit Roeselare. Roeselare het hartje van West-Vlaanderen, de inkoopstad. Roeselare is een winkelstad met veel winkels en industrie, we hebben ook een vaart die stopt midden in de stad. Weinig groen in de nabijheid, maar wel veel fotogenieke plekjes. We zullen maar stoppen om over Roeselare te schrijven. ;)
Mezelf dan! Gehuwd, geen kinderen, 1.92meter, 45jaar, zit momenteel in een rolstoel, maar daar komt hopelijk rap verandering in. (Werkongeval 14 maanden geleden en al twee operaties aan de rechtervoet achter de rug. Heb al 23 weken gips gehad. Ik blijf een blijvend letsel overhouden die mijn leven verstoord) :?
Natuurlijk komt fotografie op de eerste plaats. Ik fotografeer met een Nikon D80. E
Last edited by P-TER on Sun 29 Mar 2009, 20:52, edited 1 time in total.
User avatar
islands
Beheerder
Beheerder
Posts: 415
Joined: Fri 21 Nov 2008, 22:41
Location: Kerkrade
Contact:

Re: P-TER

Post by islands »

Welkom in dit forum P-ter !
Het is fijn dat je met fotografie wellicht wat afleiding vindt van het vervelende wat je is overkomen en waarvan je nog dagelijks de lasten moet dragen. Misschien kan dit forum daar ook iets aan bijdragen.
Ik verheug me op jouw bijdragen hier en al die foto's in de gallery en ook op jouw foto-weblog, dat ik immers regelmatig bezoek.
User avatar
Tiny R
Gevorderde
Gevorderde
Posts: 34
Joined: Sat 22 Nov 2008, 23:43

Re: P-TER

Post by Tiny R »

Dag P-TER,

Jammer te moeten lezen over een arbeidsongeval met een blijvend letsel. Gelukkig dat u een prachtige hobby hebt die voor wat afleiding kan zorgen in deze nare periode.Ook bent u vol lof over Roeselare en ik kan daar alleen maar op zeggen : ik ga volledig akkoord :lol:

Gr,

Martine
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests