Tiny R

In deze rubriek kunnen deelnemers iets meer over zichzelf, hun hobby's en over hun fotografie vertellen.
Post Reply
User avatar
Tiny R
Gevorderde
Gevorderde
Posts: 34
Joined: Sat 22 Nov 2008, 23:43

Tiny R

Post by Tiny R »

Hallo,

Ik ben 39 jaar, woon in Roeselare (prov W-Vl), ben gehuwd en heb 1 zoon. Ik ben winkelbediende van beroep.
Van fotografie ken ik eigenlijk nog niet veel alhoewel ik al altijd graag foto's heb genomen. Sedert de aankoop van ons eerste digitaal fototoestel (aldi) werden nog veel meer foto's genomen. Deze wilde ik dan "bewerken" maar met het "simpel" programma die bij de pc geleverd was lukte dat maar matig tot een goede vriend me stimuleerde om photoshop te volgen. Die curusus volg ik momenteel in het avondonderwijs en de volgende cursus zal digitale fotografie zijn. Enkele maanden geleden heb ik een nikon D60 aangeschaft.Intussen leer ik veel bij door de commentaren die gegeven worden op de foto's en met dit forum zal dat nog verbeteren.
Op zondag maken we meestal een kleine uitstap en in het groot verlof proberen we in de mate van het mogelijke een reis te maken.

Groetjes,

Martine (Tiny R)
User avatar
islands
Beheerder
Beheerder
Posts: 415
Joined: Fri 21 Nov 2008, 22:41
Location: Kerkrade
Contact:

Re: Tiny R

Post by islands »

Hallo Tiny,
dank voor de voorstelling.
Het is heel interessant om nu iets meer van de mensen te weten die achter de foto's in de gallery schuil gaan.
Leuk, dat je via een toestel bij de Aldi zo actief bent geworden met fotografie.
User avatar
P-TER
Gevorderde
Gevorderde
Posts: 38
Joined: Tue 02 Dec 2008, 12:41
Location: Roeselare Belgium
Contact:

Re: Tiny R

Post by P-TER »

Hoi Tiny R

Roeselare :o mijn geboortestad en waar ik al 44jaar woon,
dus ik heb met een stadsgenoot te doen. :P
Ik zie dat we anders ook veel gemeen hebben,
morgen plaats ik wat over mezelf.
Gr.
P-TER
Gerrit

Re: Tiny R

Post by Gerrit »

West-Vlieten!
We zijn (voorlopig) in de meerderheid ... :lol:
User avatar
Tiny R
Gevorderde
Gevorderde
Posts: 34
Joined: Sat 22 Nov 2008, 23:43

Re: Tiny R

Post by Tiny R »

Inderdaad een stadsgenoot P-TER. En zoals Gerrit zegt : een West-Vliet :lol:

Gr
User avatar
raoul
Actieveling
Actieveling
Posts: 61
Joined: Sun 23 Nov 2008, 12:11

Re: Tiny R

Post by raoul »

Hey Gerrit,
wacht maar je zal nog meerdere Vlieten horen, hahahahh nog effen geduld hij zal zich zelf wel kenbaar maken, alle dat hoop ik toch, hij woond nog dichter bij U denk ik. :lol:
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests