raoul

In deze rubriek kunnen deelnemers iets meer over zichzelf, hun hobby's en over hun fotografie vertellen.
Post Reply
User avatar
raoul
Actieveling
Actieveling
Posts: 61
Joined: Sun 23 Nov 2008, 12:11

raoul

Post by raoul »

Hallo mijn naam is Heytens vn raoul, ik ben woonachtig te Kortrijk, west Vlaanderen, Belgie. Enige tijd geleden was ik ook bezeten door de fotografie, volgde avondschool om zelf mijn foto's te ontwikkelen ( den goeie oude tijd ) maar zoals zo vele hobby's na verloop van tijd kijkt men uit naar iets anders.( Film ) Maar gezien de digitale camera's nog niet bestonden en alles super 8 mm was , kon mijn budget dit niet meer dragen en lag alles stil. Tot op heden dat ik een digitaal fototoestel kocht ( aldi ) maar aldus met beperkte mogelijkheden, gezien de eisen en mogelijkheden in overweging genomen heb ik van mijn vrouwtje een Nikon d40x gekregen en zo heeft de microbe van de fotografie wereld mij terug gebeten. Ik hoop via deze site veel bij te leren via alle ingeschrevenen want iedereen zal wel ietsje hebben ervaren in deze wondere wereld van fotografie, ik sta altijd open voor opbouwende kritiek, niemand is perfect en dank zij deze site hoop ik nog lang en vele vrienden te mogen maken. Mijn beroep is veiligheids agent reeds 30 jaar dus bijna op pensioen, 54 jaar( dus tijd zat om foto's te trekken ), ik heb een lief vrouwtje Marie-rose en twee kinderen, en twee kleinkinderen.
Ziezo dit is zowat mijn beschrijving ,
Raoul
Gerrit

Streekgenoot!

Post by Gerrit »

Hey Raoul

Kortrijk, schrijf je.. dan ben je meteen een streekgenoot van mij! Zuid-West-Vlaanderen.
User avatar
raoul
Actieveling
Actieveling
Posts: 61
Joined: Sun 23 Nov 2008, 12:11

Re: raoul

Post by raoul »

haaha, gerrit,
Wat is de wereld toch klein he, nu ja alvast bedankt voor wat betreft de aangeboden hulp he, ik heb mijn toestel nog maar een jaar en de mogelijkheden zijn enorm, onlangs nog een nieuwe lens gekregen : NIKON 18 - 200mm VR , prijs 529 euro, enorme lens moet ik wel zeggen, op gebied van scherpte en stabiliteit om foto's te nemen zonder statief ( VR mogelijkheid ). Persoonlijk moet ik zeggen dat ik nog heel veel er mee zal moeten SPELEN wel te verstaan om alles eens uit te proberen, maar alles op zijn tijd en wetende dat er vrienden zijn om eventueel bij te springen is dat een dank waard.
groetjes raoul
User avatar
islands
Beheerder
Beheerder
Posts: 415
Joined: Fri 21 Nov 2008, 22:41
Location: Kerkrade
Contact:

Re: raoul

Post by islands »

Welkom hier Raoul !
Er schijnen nogal wat Belgen resp. Vlamingen mee te doen in onze community.
Ook ik kan veel met opbouwende kritiek want er valt nog veel te leren.
User avatar
raoul
Actieveling
Actieveling
Posts: 61
Joined: Sun 23 Nov 2008, 12:11

Re: raoul

Post by raoul »

Inderdaad Cor, je geeft ons de mogelijkheid door uw inzet en via deze site om dieper in deze mooie wereld te duiken en nog beter op details te letten, waar we vroeger gewoon trokken , kijken we nu beter op de details. Verder zal of zullen we nieuwe vrienden of vriendinnen leren kennen en tevens gedachten met elkaar kunnen uitwisselen. Zoals je zegt er zijn heel wat vlaamse vrienden op deze site zo te horen, en nu maar kennis maken.
Bedankt Cor
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest