Wim over zichzelf

In deze rubriek kunnen deelnemers iets meer over zichzelf, hun hobby's en over hun fotografie vertellen.
Post Reply
Vulcan750

Wim over zichzelf

Post by Vulcan750 »

Even voorstellen: Wim van der Jagt, ik woon in Appingedam (Noord-Oost Groningen), 55 jaar, ben getrouwd, heb twee zoons en twee kleinzoons. Ik ben werkzaam in de benzine-inspectie wereld en doe dat al 35 jaar.

Ik ben al heel lang bezig met fotografie, mijn eerste camera was een Olympus OM-2 (die ik nog steeds heb!), maar via een aantal andere camera's gebruik ik nu meestal mijn Nikon D60. Maar ook mijn vorige camera, Pentax Ist-DS, wil ik ook nogal eens meenemen. Fotografie is een ontzettend leuke hobby, maar ik wil er toch iets meer uithalen en hoop hier wat positieve feedback en goede tips te krijgen.

Ik zal de site met belangstelling volgen, regelmatig foto's plaatsen en proberen nuttig commentaar te leveren op foto's van de andere leden. Bij de foto's die ik tot nu toe heb gezien, zitten zeker hele mooie exemplaren. Mijzelf spreekt zwart-wit het meest aan, al is niet iedere foto hiervoor geschikt.

Groeten,
Wim
User avatar
islands
Beheerder
Beheerder
Posts: 415
Joined: Fri 21 Nov 2008, 22:41
Location: Kerkrade
Contact:

Re: Wim over zichzelf

Post by islands »

Welkom Wim !
Ik hoop, dat je plezier beleeft binnen onze kleine foto-community en dat de anderen ook van jouw 'werk' kunnen genieten.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests