gerrit@grysloke

In deze rubriek kunnen deelnemers iets meer over zichzelf, hun hobby's en over hun fotografie vertellen.
Post Reply
Gerrit

gerrit@grysloke

Post by Gerrit »

Hoi collegaatjes

Jezelf voorstellen heeft altijd iets moeilijks in zich ... Wat vertel je wel, wat niet? Wat zal de lezer(es) interesseren?
Enfin, hierbij dan toch een poging.

Mijn naam voluit is Gerrit Glabeke en ik woon in Gijzelbrechtegem, een piepkleine deelgemeente van Anzegem op de grens van Oost- en West-Vlaanderen, in de zuidoosthoek van de Begische kustprovincie.
Sinds een weekje ben ik goed en wel op weg om 'Abraham te zien', dus ik ben op m'n 50ste. Nog maar net 49 eigenlijk! *Oef*
Beroep: leraar wetenschappen - aardrijkskunde en ik sta normaal voor de klas in de 3 eerste jaren van het 'middelbaar' onderwijs, leeftijdsgroep 12 tot 15 jaar. Maar nu al bijna 2 jaar ben ik jammer genoeg thuis, geveld door ernstige ziekte! Gelukkig is na een zware operatie
User avatar
islands
Beheerder
Beheerder
Posts: 415
Joined: Fri 21 Nov 2008, 22:41
Location: Kerkrade
Contact:

Re: gerrit@grysloke

Post by islands »

Welkom Gerrit of moet ik zeggen 'collega'?
Binnenkort behoor je dan ook tot de vijftigers. Nu al gefeliciteerd.
Je hebt behoorlijk wat achter de rug als ik zo lees, niet alleen op het gebied van je gezondheid.
Als je veel in de natuur verblijft of ermee bezig bent dan kun je bijna niet voorbijkomen aan fotografie.
Het mooie van de natuur nodigt uit om het vast te leggen.
Door het fotograferen heb ik de natuur n
User avatar
raoul
Actieveling
Actieveling
Posts: 61
Joined: Sun 23 Nov 2008, 12:11

Re: gerrit@grysloke

Post by raoul »

Hi Gerrit, betreffende de inzending van Tiny R, bedankt voor uw reactie en uw eerlijkheid dit is typisch voor een echte vlaming, inderdaad via HDR in Photoshop kan je heel mooie bewerkte foto's maken,gezien op een filmpje via een holandse site, maar persoonlijk heb ik dat nog niet onder de knie, betreffende de instellingen op mijn toestel ,een foto overbelicht nemen, een normale belichting, en een onderbelicht en dan via HDR samensmelten, maar , zoals eerder vermeld ik ken mijn toestel nog niet door en door maar dat komt nog wel. Meschien ooit eens samen op stap he !!!! ????
Vele groetjes Raoul
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests